Ga direct naar: Inhoudsopgave | Zoeken | Site-navigatie

Heb je hem al gezien?! Het jaaroverzicht 2018

donderdag 10 januari 2019

Wat een bijzonder jaar was 2018. Het vulde zich vanaf de eerste maand met persoonlijke verhalen van mensen in Den Bosch en omstreken. Verhalen met sterke emoties zoals een terminale patiënt die nog één keer de zee wilde zien, Dianne op weg naar de top en familie die ‘meezorgt’ op de Intensive Care. Daarnaast waren er lieve, kleine momenten. Bijvoorbeeld van de 7-jarige Onno die geld inzamelde voor de kinderafdeling, en de stoelgymnastiek op Dialyse. Verhalen en momenten die hand in hand gingen met meer medisch technische ontwikkelingen zoals de nieuwe behandeling bij endeldarmkanker, en het vieze drankje dat je niet meer hoeft te drinken bij een CT-scan.

Al deze verhalen zijn terug te lezen in ons digitaal jaaroverzicht.

Hoe groot of klein, medisch technisch of persoonlijk de verhalen ook zijn, een aantal dingen hebben ze met elkaar gemeen: ze hielpen in 2018 met gezondheidswelzijn, eigen regie en samenwerking met alle mensen om ons heen. Ook met jou. Gewoon, omdat jij ertoe doet.